Scorpion hemma hos nye ägaren

Fick nyss ett SMS om att resan gått bra och att bränsleförbrukningen var lika trevligt låg som utlovat
Grabbarna hade fått alla detaljer om hur man gör om det blir ett plötsligt avbrott i strömförsörjningen och jag hoppades att jag skulle kunna visa det innan avfärd till Östersund, men problemet visade sig inte här i vår lilla rundtur i Idre.
 
Men enligt Messet jag fick så hände det en gång på vägen hem. Men dom var ju förberedda och fick inte panik. Väntade lite och körde sedan hela vägen hem utan bekymmer.
Om någon kan bli förälskad i en bil med nycker så är det jag, men nu är den överlämnad i bättre händer än mina.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maud

Detta låter bra tycker jag, även om också jag tyckte bilen hade en viss personlig charm, lite nyckfull ibland, men dock tillförlitlig.

2014-09-25 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0