Jaha så var det röstat

Tänkte först rösta på han Åkesson som är så snygg och verbal, men jag kom på att han ju representerar ett politiskt parti som har en sjuk och korkad inställning till oss flera miljarder människor på jordklotet.
Skojade lite nu. Har aldrig haft en tanke på att rösta på SD. Ett rent nazistparti som försöker få oss att tro något annat genom en snygg och verbal frontfigur.
 
Röstade lite olika till riksdag jämfört med kommun och landsting. Men inget taktikröstande för min del.
Röstade som jag tycker helt enkelt. Svårare än så är det ju inte.
 
Utöver det så har jag transporterat mina fyra fina extrahjul till Forden till Gulf för vidaretransport till Haparanda med Bussgods. En trevlig tjej i Kemi i Finland köpte dom.
Packat och klart. Tack för hjälpen Emil!
 
Min favoritmekaniker Marcus på Gulf ska ju snart vara tjänstledig, så vi får se hur det blir med reparation och försäljning av min fina Cosworth Scorpio.
 
Lutar åt att jag reparerar och behåller den härliga bilen... även om jag skulle klara mig bra med en EU-moped och tågresor... men bussresorna till tåg är jobbiga när man bor i Idre.
 
Vill också nämna att jag åt en jätteläcker lunch på Byvägen 30 efter att jag hade röstat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0