Mer Bussgods

Jo det ordnar sig.
 
Lite krångligt dock, men ett antal olika ursäkter från Bussgods gjorde att jag nog får tillbaka pengarna för frakten.
 
"hade det nått mig som ansvarig på en gång hade vi rett ut det direkt."
 
¨Lite oklart vem som är ansvarig för vad på Bussgods tydligen.
Men några bankdagar ska hålla på pengarna först....
 
"Det blir utbetalt från Haparanda till dig men som brukligt tar det några s.k. bankdagar.
Återigen, beklagar krånglet. "
 
Jo det är lätt, men man får ligga i.. tur för den som felar att man inte tar betalt för att rätta till felet.
I mitt fall hade jag nog tagit bara 1 700 kr per timme för att hjälpa dom få ordning på sina rutiner. Och naturligtvis debiterat en timme för varje fem minuter som jag ägnat deras problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0