Bussgods

Skickade fyra fina hjul till Haparanda mot efterkrav (665 kr).
 
Det gick bra och hjulen levererades. Men inte till Haparanda som var överenskommet med kunden i Kemi i Finland , utan hela vägen hem till Jelena i Kemi.
Det framgick tydligt att leveransadress var Haparanda.
 
Nu kommer det roliga.
Jag har inte fått tillbaka pengarna från Bussgods för transporten eftersom Efterkrav inte fungerar för leveranser till Finland. Och Jelena fick hjulen utan att behöva betala. Kul överraskning för henne!
Efter kontakter med Bussgods om min uteblivna återbetalning för transporten så föreslår man att min kund i Kemi ska åka till Haparanda och betala innan jag kan få mina pengar!
Löjligt! Jag tycker att min kund ska slippa åka till Haparanda när Bussgods gjort fel.
Jag tycker också att jag ska få tillbaka mina pengar för transporten trots att Bussgods lämnade ut hjulen utan att ta betalt.
 
Vi får se hur diskussionerna med Bussgods avlöper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0