Trött på Telia

Har i flera dagar haft problem med Bredbandet och den fasta telefonen.

Det är svårt att kontakta via mail när Internet ramlar bort stup i ett.
Det är svårt att ringa och anmäla fel när telefonen ramlar ur stup i ett.

Men idag kom jag via en massa knapptryckningar fram till den plats där man kan få prata med en människa. På vägen dit fick jag förslag på vad jag kunde ladda hem från nätet om jag hade problem med olika saker som jag inte har problem med - och som jag inte kan ladda hem eftersom det är kontakten med nätet som är mitt problem.

Nåväl, jag tog mig fram hela vägen till möjligheten att får prata med en människa.
"Du är placerad i kö, och vi svarar så snart som möjligt. Väntetiden just nu är 36 minuter."
Jag la på!

Men Telia har väl kanske tjänat några extra kronor på mitt hängande i telefonluren i många minuter i flera dagar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0