Tillfällig vinter igen

Inga sitter längre ute på Grillen
 
Men Gulf klär om i snöyran.
 
Och på golfbanan knallar renarna in och struntar i att kratta efter sig i bunkrarna...
Tack för bilden Malle. Jag brukar ofta titta in på webbkameran, men det här besöket missade jag.
 
*    *   *
Helt annan sak nu.
 
Den där jobbiga jakten på en batteriladdare från Panasonic löste så småningom Jones El.
Varken dom eller deras grossist kunde skaffa en ny batteriladdare från Panasonic.
 
Och det förstår jag efter mina egna envisa maildiskussioner med Panasonic.
 
Men Örjan på Jones El gav inte heller upp, och nu är det löst!
Jag fick så småningom en helt ny och komplett trimmer.
 
Trots att det bara var laddaren jag behövde.
Men stort tack till Örjan på Jones El som inte gav upp.
Hoppas att det är Panasonic eller grossisten som står för den onödiga extrakostnaden.
Men jag är glad igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0