Mer snö och annat kul

Mer snö på den tidigare insnöade bilen.
 
En kul grannfamilj bygger snögubbar.
 
Alf träffade jag också. Läckert pyntat bil. Antagligen Inga-Lill som designat.
De där hundarna är stora, men väldigt trevliga vad jag har förstått efter ett antal möten med både mammor och valpar. Inte så stora som på bilen, men större en de små hundar som har börjat dyka upp i Idre på senare tid.
Leksakshundar... gulliga djur, men inga jag skulle längta efter att mysiga med i soffan.
 
Min dotter har sedan flera år ett par katter som är större än en pytteliten hund.
Grönstedt och Zoega heter dom. Kul typer.
 
Annat när det gäller dotter Anna.
Hon har länge gjort härliga fotoalbum, och har börjat måla och nu även teckna,,
Härligt porträtt av dotterdotter Alva.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0