Spännande!

Tvätten av lite kläder snart klar för idag.Bara lite kvar att hämta i ett av torkskåpen. Och Costa Concordia vältras sakta men säkert upp på rätt köl... Om skrovet håller så fungerar det förhoppningsvis, men vem vet.Ser inte så lovande ut just nu i mitt tycke, men jag har inte varit med om att bygga så här stora fartyg... ;.)Hoppas att det går bra. Kikade lite på min smutsiga bilmotor nyss när jag var i tvättstugan....Ser ju inte så illa ut i det här perspektivet...... men oljigt och smutsigt värre om man tittar djupare. Mycket av den här kleten är rester efter en sprucken hydraulslang till styrservot.Kikade vidare och hittade en annan grej som inte kan vara som den ska...Ett litet rör som tycks sakna anslutning... fråga mig inte vad det handlar om. Jag har ingen aning. Jaså där sitter slangen som ska anslutas. Men den var lite för kort för att jag skulle kunna trycka den på plats, vilket är märkligt. Dessutom har jag ingen aning om vad den har för funktion. Men det ska bli spännande att få motorn rengjord på onsdag.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0