Resultat Damsvingen

Jag lyckades fotografera vinnarna redan efter hål 4.
 
Iris och Margarita spelade i lag.
Iris och Margarita på hål 4.
 
KG var med mig ut i bilen och fick möta sin glada Margarita långt innan hon visste att hon och Iris skulle vinna.
Men hon var tydligen på spelhumör.
 
 
Jag minns vad KG sa när han såg Margarita satsa med Drivern på hål 5.
"Nej inte Drivern, då hamnar hon långt upp i skogen."
Men visst gick det bra. Ingen greenträff , men lite lagom till höger om green.
 
Kunde inte fotografera alla damerna eftersom jag var lite sent ute, och måste återvända med golfbilen till de som hyrt den för en runda.

Men tack Kjelle Gaude för att jag fick låna golfbilen en stund utan problem.
Dig vill vi se mer av i Idre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0