Lite av varje...

Är Leksands IF  fortfarande ett bra hockeylag eller ett företag med problem?
 
 
Jag har inga fanatiska favoriter i olika lagidrotter, men gillar Linköping och Mora när det gäller ishockey.
Beror nog bara på att jag bott där, och mina barn studerade i Linköping.
 
När det gäller fotboll i Europa så gillar jag PSG. Dels för att jag bott i Paris i några år, men också på grund av Zlatan.
 
*   *   *
 
När det gäller golf så bryr jag mig mest om att det är en rackarns kul form av umgänge.
Vilket inte hindrar att man försöker prestera så bra man kan varje gång - och helst bättre.
 
Och för den som vill överraska sina kompisar med oväntat bra spel så finns det mängder av grejer att köpa...''
 
Ett hjälpmedel för att putta bättre.
 
 
Kul grej? Jag som bara har en telefon för att ringa med...
 
 
Men den är ju inte dyr. Kostar inte ens 200 dollar. :-)
 
Men puttar man uselt så kan den kanske hjälpa... nej!
De flesta dåliga puttarna beror nog mest på ivrigt slarv.
 
Talar av egen erfarenhet och efter att ha sett mängder av andras puttar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0