Golfpaus idag

Men besökte banan och såg att en och annan passade på att spela i det härliga höstvädret.
 
Ett par hade nyss gått ut på hål 1. Mina ögon ser ungefär lika bra som den här bilden, så jag såg inte vilka det var.
 
Vackra höstfärger nu här uppe.
 
Ingrid och Håkan jobbade med att samla in bollar på rangen, Ingrid med räfsa och Håkan med bil.
 
Hoppas att vi får fler så här fina höstdagar innan snön lägger sig.
 
Jag tog några bilder från gårdagskvällens extra runda med Nigel som jag glömde att visa...
 
Bild från hål 16. Sol och inte en vindpust.
 
Tog faktiskt tre bilder och monterade till ett panorama.
En vacker golfbana? Är den svår?
Skojar du?
 
Om man vet hur långt man slår och kan slå hyfsat rakt så är den inte svår för en bogeyspelare, men för den som vill ha birdieputt på alla hål så kan jag tänka mig att den känns svår.
 
Att den är vacker råder det nog ingen tvekan om. Ibland spelar jag en runda bara för att få vila ögonen på de olika härliga vyerna man kan ta del av som en extra bonus.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kart-Bosse

Härliga bilder från en härlig fjäll- och golfvärld! Och sköna texter.
Har följt din trevliga blogg i flera år nu.
//Kart-Bosse

2013-10-01 @ 10:36:04
URL: http://www.kart-bosse.se/idrefjall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0