Ryggrad

Jaha, så har jag då varit hos Lena och blivit insmord, fått massage, värme och lite knak och brak...
 
Så får vi se... Jag tror att problemet satt någonstans neråt 4 och 5 i bilden...
 
Hängde ut ryggen genom att stödja armbågarna på ett bord på Grillen en timme före besöket hos Lena.
Det kändes bra. Kändes också bra att jag fick skjuts dit av Marie och hämtning av Angela.
 
Känns skönt att ha många vänner som aldrig tvekar att ställa upp!
 
När det gäller ryggproblem så har jag mångårig erfarenhet. De flesta gångerna har det gått fortare att återhämta sig än den här gången.
 
Men så illa som det kan bli vid diskbråck eller kotkompression tror jag nog inte att det är.
 
Kan nämna en historia från min tid på SAAB i Linköping i min ungdom. Jobbade med att rita ledningsdragningar för mätutrustning i prototyper till Viggen.
Man hade några testpiloter.
En av dom råkade ut för att landningsstället fälldes in när han taxade och det resulterade in en sättning i ryggen och gipskorsett en tid.
Testpilot nummer två fick en sättning i ryggen i samband med en utskjutning av katapultstolen. Och gipskorsett.
 
Men jag ska inte behöva det. Får nöja mig med att sitta rätt, vila skönt och läsa många böcker.
Ska ta en ny kontakt med Lena efter helgen.
 
När värken är över måste jag börja träna upp lite viktiga muskler - och stretcha... anser jag. Tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0