Ingen golf för mig idag

Lite snorig och frusen, men det behövdes också tvättas lite (en hel del) här hemma i vår gemensamma tvättstuga.
 
Jag bokade 19:00 eftersom 15:00 var upptagen.
En kvart före min tid gick jag ner i tvättstugan för att tvätta två maskiner.
 
Båda torkskåpen surrade för fullt och torktumlaren var full med torrt.
Bordet där man viker ihop sitt torra och tvättade var helt fullt med tvättat och torrt.
 
Men det gjorde ju inget eftersom båda tvättmaskinerna var lediga. Förutom att det låg några tvättade golvmoppar i den ena, men de kunde jag ju lätt plocka ut.
 
Inga problem alltså så här långt. Och när jag ska torka min tvätt om trekvart så är nog tvättstugan tömd och städad.
 
I brist på golf den andra oktober i år så roade jag mig med att kika i bloggarkivet från samma datum 2007.
 
*    *    *
Och en bild från samma datum 2012
Hoppas på några fler härliga golfdagar innan snön anfaller oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0