Varm golf igen.

Classe och jag hade bokat tid, men i bollen före gick Kerstin och Inge.
 
Dom väntade in oss redan på hål 2, så det blev inte bara en match mellan mig och Classe, utan också en lagmatch mellan Idre och Särna.
Jag fick mina spelkompisar att ställa upp på en bild på hål 6 med nö på Långfjället i bakgrunden.
 
Kerstin förökte skicka iväg en pluggad boll i bäcken mot green på hål 6, men det blev för svårt och en mer pluggad boll...
 
Bevattningen på sjuans sommagreen sprutade vackert när vi närmade oss för att spela på hålets vintergreen.
 
Särna vann matchen mot Idre efter hål 15 om jag inte minns fel. Jag vann matchen mot Classe på hål 17.
 
Efter golfen träfffade vi Egon och Ella-Greta med en liten vovve. En sexånader ung norsk älghund som Egon tränar flitigt.
En trevlig och lydig liten snygging, men lite för liten för att synas tydligt på den här bilden.
 
Men nu blir det lite ishockey.
 
0 -1
1 -1
2 -1
 
I morgon blir det golf med Alf och Nigel oavsett hur det går.
Grattis Nigel!
Arsenal vann över Newcastle med 1 - 0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0