Härlig söndag med lite golf m m...

Spelade ensam tre hål och upptäckte snabbt att jag var klädd för mulet väder, men det blev mest sol.
Och med två klubbor i handen så hade jag ju inget att hänga av mig den onödiga jackan eller extra tröjan på.
 
Träffade några som hade gått alla arton.
Alf och Björn spelade 18 hål och Erling följde med sista 9.
 
Några till var ute på banan, men jag såg dom bara på avstånd. Kan ha varit Björn, Lisbeth och Ann-Chatrin från Norge. Tyckte mig känna igen Björns sving när dom slog ut på hål 13, men det var ju långt dit...
 
Ytterligare några var ute på banan, men dom försvann innan jag dök upp.
 
Alf och Siv övade på rangen med viss framgång innan dom gick ut på banan för att spela några hål inför en resa till golf i Skåne.
 
*    *    *
 
Hemma igen, och fjällbäcken som rinner genom Stefans fiskodling och vidare över gården där jag bor rensades av nästan närmaste grannen med två söta barn.
Det blev fint och dom hade skoj.
Kanske man kan fiska däe om det smiter någon firre från odlingen uppströms...
 
Senare åt jag gott på Grillen tillsammans med Angela och Arne.
Trevligt som alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0