Mon Gård...

... och ytterligare ett kul återseende...
 
Jag hade hört att Eva var på plats för att hjälpa till med att förbereda växthuset för ny blomsterprakt.
 
Jomenvisst! Eva och Lars bor numera i Ödeshög, men Eva har åkt upp för att assistera...
 
Det charmiga bostadshuset.
 
Entrén till restaurangen.
 
Kul återseende!
 
På vägen till Mon Gård mötte jag Arne och Angela som varit i Drevsjö med Vicky.
 
På vägen hem mötte jag Alf som varit i Idre och var på väg hem till Drevsjö.
 
På väg ner mot Idre tog jag en bild på Himmelfjäll
Antar att det är framtida nya nedfarter som syns i bild...
 
 
Åkte därefter till Fjätervålen för att hälsa på Classe.
 
Det var lite halvmulet länge, men blev mer och mer sol under eftermiddagen.
 
Vy mot Vedungsfjället
 
Ett barnbarn till PeGe och Birgitta kom fram till Classe och bad att få åka med honom.
 
Och Classe ställde givetvis upp. Han hade minst lika kul som lillkillen.
 
Tittade in på Idre Fjäll och solade lite vid Nästet.
Nu hade alla moln försvunnit och många njöt av den härliga vårvinterdagen.
 
Och givetvis tittade jag också in på Himmelfjäll eftersom jag såg mängder av bilar parkerade vid liften.
 
Det är numera nedfarter på båda sidorna av liften...
 
Många njöt av solen och utnyttjade grillkåtan som Himmelfjäll har på plats.
 
En härlig dag på många vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0