Kul återseende!

Tog en tur till Fjätervålens skidshop för att börja titta på nya skidpjäxor till säsongsavslutningen.
 
Gratis skidtest på måndagar, men skidor har jag så det räcker. Men är det inte en bekant kvinna som står där utanför?
 
Jo minsann - visst är det Karin!
 
Och Jan var också på plats, men jag fick ingen fartfylld bild i backen eftersom han hade äkt färdigt för dagen.
 
En glad Robert pustar ut efter sportlovsveckor med full fart. Nästa rush kommer om några veckor då det är påsk.
Men eftersom det var gratis skidtest så dök det då och då upp ett gäng som passade på att testa lite olika skidor.
 
*  *   *
 
Tittade in på Idre Fjäll också och där pågick en liten filminspelning med Aske...
 
TV Idre Fjäll spelar in...
 
På hemvägen bromsade jag in lite där grabbarna håller på att gräva för mer vatten och avlopp till Himmelfjälls nedre tomtområden.
 
En känd Thomas hälsar glatt... kan tänka mig att det är en hel del tjäle i backen där.
 
Tittade också in hos Arne
Jag tyckte inte att jag kände igen målningen, och Arne kikade på baksidan och konstaterade at den påbörjades 2009... ommålning pågår alltså. Inte färdig än trots att det nu är 2013...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0