Kallt och vackert

Kalla nätter nu när det är molnfritt och ingen blåst. Troligen minus 25 - 30 i natt.
 
Minus 15 på förmiddagen när jag gav mig ut.
Ett stort gäng skoteråkare tog paus utanför Shell för att tanka och fika.
 
Här har kommunens stadsarkitekt tänkt bygga ett affärskomplex för att vi ska likna Åre centrum... hur tänker den mannen???
 
Passerade den sorgsna brandplatsen på väg upp till Idre Fjäll och lite mildare temperaturer.
 
Uppe på Idre Fjäll var det soligt, vindstilla och många glada turister.
Tog inga bilder eftersom ni har sett massor av liknande tidigare.
 
Men den här har ni troligen inte sett tidigare...
 
Terje och Mari har hämtat sin "Ginger Ale" lackerade bil.
Olika nyanser beroende på hur ljuset faller på den läckra lacken.
 
Men det är ju en Ford, så bakom lacken döljer sig massor av spännande finesser och överraskningar.
Fråga mig! Jag vet!
Vet inte riktigt hur och varför, men på något sätt kan man lita på en Ford.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0