Glad Påsk!

Underbart väder. Så här skulle man vilja ha det ett par månader varje år.
Snö, sol och vindstilla.
 
Och lite påskpynt.
 
Åkte upp till Idre Fjäll
Många glada solnjutare som vilade skidbenen i solskenet...
Putte hade varit ute på en skotertur med ett gäng av både stora och små.
 
Senare tittade jag in på Njalla.
Skön värme ute i solen och öppen dörr.
 
Jag var inte hungrig, så jag satt ute på altanen och solade med en öl.
 
Men visst blev jag sugen när jag tittade på a la carte matsedeln...
Dagens buffet kostar bara 85 kr och består av två rätter och rikligt salladsbord. Tittade inte efter vad det var i dag.
 
Promenerade vidare i solen och trivdes.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0