Fortsatt Glad Påsk!

På väg till en mysig påsklunch. Nej inte på Sporthotellet eller i Missionskyrkan... bara 50 meter kvar.
 
Nästan framme. Alldeles runt hörnet.
 
Jag hade promenerat sakta i det härliga vädret men var två minuter tidig, så jag hann ta en bild till innan jag knackade på.
 
Mums vilken härlig påsklunch hos Arne och Angela!
 
Inga bilder på människorna men de kanske kommer. Angela tog ett par bilder på Arne och Ulf minns jag i alla fall...
 
Fokuserar nu på slutspelet mellan Linköping och Skellefteå. Linköping har 1 - 0 i matcher och ledde med 2 - 1 för att göra 2 - 0 i matcher. Men Skellefteå skickade in ett mål i slutminuten efter att ha plockat ut målvakten...
2- 2 alltså.
Avgörande snart i "Sudden".
Asch.
Skellefteå vann. Antagligen rättvist just nu men heja LHC!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0