Fjätervålen gånger 2...

Var i Fjätervålen i går och kikade lite på Lilla Världscuppen för 14-åringar när det kördes SuperG.
 
Lite kallt på morgonen och växlande molnighet.
 
Kina och Malin tog emot efter målgång och plockade nummerlappar.
 
Restaurangfilial i backen med massor av korv och choklad m m...
 
 
 
Julia L som kom delad trea i samspråk med en kompis.
 
Under besöket värmde jag mig i en av sofforna framför den öppna spisen, och där tappade jag tydligen min mobiltelefon.
Upptäckte förlusten först sent på kvällen, men fick i dag låna Arnes telefon för att ringa mig själv på lite olika platser där jag kunde tänka mig att den låg och frös...
Efter två samtal fick jag svar: "Upphittad telefon i Fjätervålen" svarade min telefon.
 
Därför blev det även i dag en tur dit.
Tack alla snälla i Fjätervålen!
 
*   *   *
 
I går var jag på Grillen och försökte förbereda dagens tips till V75.
Ahmet hade hjälp av en snabbspringande Collin när han fyllde på med lite kaffe från Konsum.
 
*   *   *
 
Lite annat från de senaste dagarna.
 
Provsmakning av våfflor på ICA i torsdags.
 
Hälsade på hos Arne även i dag, och två målningar som han jobbat på länge är nog färdiggräddade nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse Araskog

Min sambo och Nigel spelade English golf med dej.Jag följer din blogg varje vecka för att veta vad som händer uppe hos er.Grattis till din duktige son.Vi bor på Knappgården en vecka om året.Kram Åse

2013-03-24 @ 10:00:00
Postat av: Ulf

Tack, tack!
Trevligt med läsare som hör av sig bland.
Börjar så smått längta efter nya golfrundor i trevligt sällskap.
Ulf

2013-03-24 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0