Branddrama i natt...

... jag hörde brandbilarna lite kort, men det lät inte så dramatiskt.
 
Men det var det!
Nisse var på plats och fotograferade. Artikel i Mora Tidning här.
 
Jag tog en promenad dit i dag i bister kyla.
Eftersläckning och påbörjad rivning. Skönt att alla boende klarade sig, men usch vilken hemsk upplevelse det måste vara att bli av med allt...
 
Några bilar som stod parkerade på gården blev också förstörda av hettan från branden.
 
*   *   *
 
Hälsade också på i Arnes ateljé
Arne byter grön färg på målningen jag visat tidigare.
 
*   *   *
Snart ska jag ta hjälp av Ahmet med V75-tipset inför morgondagen. Det tycks bli en svår omgång eftersom experterna är ganska oense om hur man bör tippa.
 
Även "experterna" på ICA är ganska oense förutom i sjätte avdelningen - kanske är det där man ska gardera ordentligt?  ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0