Golfvila i dag.

Försöker spara ryggen till Stråkens roliga tävling på fredag.
 
Har jobbat lite med mina funderingar kring rökning  idag. Men så småningom kom jag på att jag ju är en icke-rökare som rökt helt i onödan i många år.
 
Hur mår då en icke-rökare som inte har rökt på tre dygn? Bra tror jag.
 
Tittar på en basketmatch mellan Sverige och Slovakien och försöker tänja ut små styva ryggmuskler...
Muskler kanske det inte kan kallas, snarare en sorts gamla torra rester som envist försöker slita åt fel håll för att hindra ryggen att rotera på rätt sätt.

Kommentarer
Postat av: Maud

Håller tummarna för att du ska förbli en ickerökare och att kanske t o m ryggen kan komma att må bra av det.

2013-06-24 @ 17:52:39
Postat av: ulf björklund

Vi är alla födda som ickerökare.

2013-06-24 @ 18:15:09
URL: http://uffeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0