Varm golf idag.

Spelade med Anki, Gunnar och Thomas.
Många olika tävlingar så jag kunde inte ha koll på alla....
 
Vi började med ett allvarligt försök med bara en tävling. Paret A mot Thomas och Ulf.
Thomas fixade hål efter hål åt mitt lag så jag kunde slappna av och ägna mig åt fotografering och därmed störa halva motståndarlaget...
Anki tankar vatten i bäcken vid hål sex.
 
I det läget var Ulf och Thomas bara ett upp.
Men vi tuggade på och var fyra upp efter nio hål.
 
När vi fikade i pausen och räknade individuella poäng så såg vi att Thomas och Gunnar hade ungefär samma poäng som Anki och jag tillsammans.
 
Så Anki och jag bestämda att vi hade en ny tävling på gång. Anki och jag mot grabbarna...
 
På hål 10 var det plötsligt nya lojaliteter som gällde. Summan av våra poäng mot var och en av de duktigare herrarna..
 
Gissa om Anki och jag vann stort!
 
I den andra matchen hade Ulf och Thomas fem upp efter tio hål, men tappade och förlorade på sista hålet.
Anki chippade bland annat rätt i kopp för ett Par på hål 15.
 
Anki, Gunnar och Thomas fortsatte ytterligare nio hål men jag liftade ner till grillen.
Där träffade jag Tor-Arne och Ann-Kristin med barnen Mari och Petter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0