Lite golf i dag...

... spelade 12 hål med Anki och Gunnar.
 
Väntar i solen på hål 5. Anki hade snygga örhängen!
 
Vy över hål 7.
 
Vi spelade Köpenhamnare. Efter nio hål ledde Gunnar 1 poäng före Anki. Jag var ensam trea.
I poängbogeyn ledde Anki 1 poäng före Gunnar. Jag låg trea med usla 5 poäng.
 
När vi väntade på hål 11 passade jag på att ta en bild på Mats och Håkan som just slagit ut på hål 14 tillsamman med två yngre herrar.
 
Gunnar gjorde en enkel Birdie på hål 11 (nära Hole In One).
 
Solig väntan på hål 12.
 
Vy över hål 12. Ljungen har börjat blomma. Vackert.
 
Jag började få problem med ryggen och klev av efter hål 12.
Fick skjuts hem av Ingrid och Bettan. Inte på grund av ryggen, utan bara för att dom var på väg hem precis när jag skulle packa in mina golfklubbor i skåpet.
 
Nu ska jag packa för resan till barn och barnbarn.
 
Kan bli ont om blogginlägg de närmaste dagarna och definitivt ingen golf för mig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0