Laddar bilbatteri...

... och har hälsat på hos Arne och fikat ute i solen.
 
Bilen har stått parkerad i fyra veckor, och när jag idag skulle provstarta för att förbereda besiktning och resa söderöver, så var batteriet urladdat. Något stjäl ström när bilen står parkerad!
Jag har fått låna en laddare av Roland H så nu står den på laddning.
 
Tog en promenad till Arne för att se hur hans nya målerier artar sig.
Svängig musik är tillbaka... gissar att det kan bli mer sång och dans i de kommande målningarna...
 
Jag kom lagom till elvakaffet, så vi satte oss i trädgården med Vicky och umgicks över en kopp kaffe.
Medan Arne fixade kaffe passade jag på att ta några bilder från vår mysiga fikaplats. Härbret åt ena hållet...
 
... och ateljén åt andra hållet.
 
Snäll och vacker Vicky gjorde oss sällskap.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0