Lagom vinter...

D v s lagom kallt, nysnö ibland och mer sol och längre dagar. 
 
Skrev tidigare om årsmöte i Idrefjällens Golfklubb, men hade fattat fel om datum. Det var inte i söndags, det är
söndagen den 10 februari som det äger rum.
 
I dag tog jag en tur till golfbanan och såg till min glädje att vägen in till golfbanan var plogad.
 
Jag hälsade på hos Arne i går och i förrgår...
 
Alltid kul att se hur Arnes målningar förändras och utvecklas och ofta förmedlar så många uttryck av humor och glädje. 
 
Ska bli kul att se fortsättningen på den målningen.
 
Senare i dag fotograferade jag en motorcykel med sidovagn.
 
Kan tyckas märkligt at åka motorcykel här uppe den här tiden på året, men någon berättade att det i flera år kommimit en grupp tyskar så här års på motorcykel. Det här kanske var ett av ekipagen.
 
Åt en Pizza på Grillen
Rio med extra curry. Mums tycker även kocken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0