Fortsatt kallt...

Men jag värmde mig en stund i Arnes ateljé med skön jazz, härliga färger och en kul pratstund.
Härliga besök, inte bara för att få träffa Arne och titta på alla målningarna och se hur dom växer fram, härlig musik också. Visserligen från en musikanläggning, men om inte Arne själv köper sig en Saxofon, så ska jag göra det om jag vinner stora pengar på mina 50 kr per vecka på V 75... eller gå ut med en insamlingsbössa på byn...
 
Norra Europas minsta ateljé och dito jazzkällare... en trio med Europas minsta publik skulle få plats.
Varför inte?
 
Ute var det lite mindre kallt än de senaste dagarna på termometern (13 ungefär).
Men lite råare kyla än när det var minus 30 och helt molnfritt.
 
Och kylan fortsätter efter en tillfällig lindring i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0