Det blev nyårsfirande i etapper...

Småpangande vid femtiden och ett rejält pangande vi niotiden följt av ett lika rejält vid elvatiden.
 
Då gav jag upp min spännande bok och försökte hålla ut till tolvslaget.
Jo det small och lyste även då.
 
Men jag fick inga roliga bilder eftersom jag borde ha filmat snarare än försöka ta bilder av enstaka skådespel på himlen.
 
Men en grannes varmluftsballong var spännande att följa i själva starten...
Start från parkering nedanför balkongerna. Tog tid att värma upp luften och den höll på att smita in under taket till Carporten...
 
Men så småningom lyfte den och tog sikte på balkongen bredvid min... men den slank förbi husgaveln och steg vidare mot ett okänt öde.
 
*   *  *
Idag, efter en lång natt och en förmiddag blandat med sömn så åt jag en god pizza på Grillen och såg på TV från diverse spännande skidtävlingar.
 
Hasse och Gittan dök upp.
 
De hade datorn med eftersom kommunikationerna uppe i Foskros inte fungerar så bra.
 
Vi pratade lite nyårsfirande och Arnes målningar. Hasse och Gittan har nyss köpt en tredje målning av Arne.
Det blir väl snart tomt i utställningen vid entrén till ICA....
 
Vi pratade också gamla golfminnen och Hasse tog på sig en golfkeps.
 
När jag kom hem kunde jag konstatera att mina 50 kr på V64 i Eskilstuna gav 262 kr tillbaka.
Brukar inte spela på V64, men 50 kr kan det ju vara värt ibland nu när jag ska sluta röka...
 
Nu gäller det bara att leta fram en ny bok efter den som jag sträckläste i tre dygn.
 
God fortsättning alla!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0