Himmelfjäll

Åkte upp till liften på Himmelfjäll och tog några bilder.
 
Men först tog jag en titt på Fjätervålens webbkamera och...
... där hittade jag Classe i bild.
 
Och innan jag åkte upp till Himmelfjäll mötte jag sista färden för Classes bil som brann upp en natt för några veckor sedan
Wollert hämtade och flyttade ner den till Shell...
 
... och lyfte upp den på ett stort släp som redan hade en rad med olika havererade bilar.
 
Vid liften på Himmelfjäll var det en hel del små besökare med skidor på fötterna.
Gratis lift och backe som är perfekt för de minsta och nybörjare.
 
Trött liten tjej som har nallen med i backen.
 
Pratade lite med John som jobbar i liften och med preparering av backar och skidspår.
John visade också på en karta hur många tomter som nu är sålda i område 2. Om jag inte fattade fel så blir det en väldig byggaktivitet där till sommaren. Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0