Rygg och ben...

Jo det tycks som att ryggkotan läker bra (tror jag), men oj vilka vingliga och svaga ben man har fått på köpet..
Inte så jättekul att ta långa promenader i halkan och kylan, men det går ändå lite sakta framåt.
 
Vänsterbenet börjar bli med igen. Det var ju nästan helt borta de första veckorna.
 
Drömde för några nätter sedan att jag svingade några lugna järn in mot olika greener med förvånansvärt bra resultat. Här om natten åkte jag till och med skidor utför med bra tryck i skäret åt båda håll. Hoppas att det gav lite träning i benmusklerna också....
 
Men när jag på TV ser eliten åka skidor uppför, utför och på tvären, så fattar jag att man börjar bli gammal även utan skador i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0