Halkigt idag.

Jag gled tre meter när jag klev utanför dörren. Men på fötter.
Vände om och tog kryckorna med isbroddar som stöd för min promenad.
 
Där det var sandat kunde jag går bättre än på många veckor utan kryckorna, men jag behövde dom som stöd när det var halkigt och inte plant. Riktigt otäckt halt alltså.
 
Hemma igen så har jag kikat på lite nya golftips från Revolution golf.
En liten video om hur man sträcker armarna efter bollträffen... såg tänkvärt ut tyckte jag. Minns inte hur jag brukar göra.
 
Det fanns också ett erbjudande om att köpa en träningspryl för puttning...
Dom hittar på.
 
Något för golfare som fortfarande bygger med Lego kanske.... ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maud

Det låter otäckt med halkan - jag ryser vid blotta tanken på hur det skulle kännas att halka. Tur att det finns broddar och det t o m på kryckor ;-)

Svar: Hade det varit för några veckor sedan så hade jag fallit platt. Men nu har jag lite mer styrsel på benen och muskler att parera med. Och kryckorna har broddar.
UffeB

2013-12-16 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0