Bloggbesökare

Min blogg är gratis för mig. Mer som en kul dagbok och lite kontakter med omvärlden och vad som händer för mig personligen här i Idre. Alltså inget som jag tjänar pengar på genom de annonser som bloggleverantören placerar utan min kontroll.
 
Men han ska väl också leva på att tillhandahålla gratistjänsten för mig.
 
Ibland händer inte mycket för mig, så jag ber om ursäkt för att jag ibland inte är så inspirerad att skriva något intressant eller visa vackra fotografier.
 
Jag får en statistik över hur många som tittar in och bläddrar i bloggen.
 
Den första december var det någon sorts stort ointresse för mina inlägg.
Men det visade sig att bloggleverantören hade fel på statistiken....
 
Från det ena till det andra....
 
Näst minsta barnbarnet.
Min dotter bloggar flitigare än jag. Och fotograferar och gör fotoalbum som gör att avståndet till de små känns närmare men samtidigt väldigt långt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0