Många är ivriga

Det är måga som är ivriga för att publicera Idrefjällens Golfklubbs webbkamera på webbkameror.se.
 
Jag har förståelse för det, men tycker att vi kan vänta någon vecka eller två.
Bilderna finns ju redan nu tillgängliga för de närmaste via länkar på Facebook och länk på min blogg.
 
Här en färsk bild som visar att de två närmaste träden skuggar nians green, och inte skadar om de fälls.
Träden på andra sidan green är mest ivägen för kameran, men kommer också att underlätta för mig när jag ska hitta bollen och slå mitt andra slag på hål 10  :-)
 
Vi avvaktar alltså med publicering på webbkameror.se.
Först trädfällning, därefter beslut om nytt objektiv och lite mer himmel i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0