Golfpremiär!

Alf och jag smygstartade i dag genom att spela 6 hål på vintergreener och med vintertee.
 
Den lilla vita pricken mitt i bild och högst upp i bildkanten är bollen...
 
Jag hade två bra slag på vår lilla runda, och det var utslaget och inspelet till flaggan.
Birdieputt på två meter. Men Par blev det.
 
Vi spelade därefter hål 14, 15, 16, 17 och 18. Varmt och soligt hade vi, men eftersom jag började ta i lite mer så blev det inte så många fler bra golfslag från mig.
 
Men kul hade vi.
 
I morgon är det organiserad städning och risbränning med start kl 11. Därefter lite golfspel för de som är sugna på att komma ut.
 
Några passade på at träna på rangen.
 
Klippte också en bild från webbkameran när jag kom hem.
Kameran visar vädret och blå himmel så vackert som jag trodde.
Men ett nytt objektiv med lite bredare bild kommer att installeras inom kort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0