Böcker är kul!

Grannar tvärsöver kanske undrar om jag är mörkrädd eftersom det oftast lyser hela natten i mtt sovrum...
Men det handlar om sängläsande och lathet. Lågenergilampan lyser även efter att jag somnat. Den gör det eftersom jag ändå ofta vaknar och läser ytterligare några sdor nästan varje natt.
 
Senast läste jag den här som jag fick av min dotter Anna:
Läsvärd! Påminner en hel del om "Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann" i början, men ändå mycket annorlunda. Läsvärd och tänkvärd om livet och relationer till medmänniskor.
För att inte tala om sitt förhållande till sig själv...
 
Nästa bok är en bok om ett ämne som alltid fascinerat mig, men som jag aldrig fördjupat mig i annat än med mina egna funderingar om vad som är sanning och vad som är bekvämast att tro på.
Tack Per! Tack Anna!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0