Tips om placering av webbkamera

Fler och fler hör av sig direkt till mig med bra idéer.
 
Kul tycker jag. Förutom oro för tillstånd, som jag tidigare hört på omvägar, så har jag idag fått förslag på lite ytterligare trädfällning för att förbättra vyn över hål 10.
 
När det gäller tillstånd så var den saken naturligtvis klar innan projektet startades.
När det gäller vyer så har utgångspunkten varit att hitta en plats för kameran som med rimliga kostnader erbjuder flest alternativ.
 
Det kan hända att det så småningom är lämpligt att fälla ytterligare några träd. Men vi väntar tills kameran är på plats och kan testas horisonten runt.
Här en vy baklänges från tians green,
Det känns uppenbart att ett gäng små tallar i hörnet ovanför nians green borde plockas bort. Men det kan ju ordnas lätt i ett senare skede.
Först vill vi se hur webbkameran ser på saken.
Tallen mitt i hörnet vid "Norskgropen" kan inte huggas ned även om den är lite i vägen.Den är ju en viktig del av banan.
 
Men idéer och funderingar är hela tiden välkomna.
Jag nås via mail  ulfbj42 hos brevsorterare hotmail.com  eller vanlig telefon (vill inte skriva här, men jag finns at hitta på Eniro - både fast och mobil).
 
Tack till er som kommer med idéer och funderingar direkt till mig i den här frågan.Det underlättar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0