Milt och småregnigt.

Hade tänkt ta en promenad till Arnes ateljé med ett par wienerbröd, men det var ju slalom på TV och därefter hästjobb och hästar på datorn...
 
Kul att se alla andra duktiga slalomtjejer nu när Anja skot om och kommenterar på TV.
Tessan bjöd på lite akrobatik i första åket.
 
 
 
*   *    *
Hästarna då? Jo vi hade tippat väldigt bra om jag får säga det själv.
Men bara tre rätt eftersom en del hästar inte orkade överraska så som vi hade trott.
Och överraskningar blev det. Ingen hade 7 rätt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte det stod 0rätt på dig i v75vm

Svar: Helt riktigt Micke. Jag lämnade inte in något spel i VM...Jag beskrev mitt tippande i gänget.
UffeB

2012-11-10 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0