Idre idag

Ungefär som igår, men utan besök på golfbanan eller fjället.
Men jag fick göra lite nytta när jag hjälpte Classe att montera ett stag som satt krångligt till på en snöskoter.
 
Först var det svårt, sedan blev det fel, men så småningom blev det jättesvårt -  men slutligen rätt.
Underligt hur det kan kännas svettigt att hålla en arm i ett konstigt läge numera när man förr renoverade både motorer och växellådor liggande på rygg... det har väl med åldern på kroppen att göra...
 
Annars ägnar jag en del av tiden åt att följa min sons rapporter från ett stökigt Amman i Jordanien. 
Per var i Gaza för någon vecka sedan, men återvände till Amman innan Israels bombningar började.
 
Senaste nytt är några timmar gamla:
YouTube
 
Och för den som är mer intresserad:
Pers Facebook
 
Hoppas att Per kommer hem på söndag som planerat...
 
*    *    *
 
Jobbig reklam nedanför.
 
Undrar om annonsören tycker att det är lyckat, eller om det är bloggleverantören som vill locka mig till att köpa ett annonsfritt bloggande?
 
Jag kan väl tycka att det är OK att få blogga gratis och låta andra tjäna pengar på annonserna, men det börjar bli allt mer påträngande tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0