Hellner och Kalla!

Förutom Norge förstås...
 
Många hatar Petter Northugg, men jag tycker att han är en kul typ i den stora underhållning som det handlar om.
Jag såg honom i ett program med Skavlan där han framstod som mycket sympatisk.
 
Nu avslutade han herrstafetten med en liten svensk flagga i höger hand.
Och han är duktig på att hålla intresset för skidåkningen på topp även mellan loppen...
 
*    *    *
 
Besökte också golfbanan för att hjälpa till med att släpa ris. Men det var folktomt på banan så jag gör ett försök att hjälpa till imorgon. Såg att Alf också dyker upp då.
 
Såvitt jag kunde se så finns det fortfarande gott om ris att samla ihop för borttransport och bränning.
 
I övrigt snöfritt, nästan isfritt men frostigt på golfbanan. Minus 6 ungefär idag men mildare och lite snö imorgon.
 
*   *   *
Gårdagen ägnades åt kul tippande och hästtittande hos Ahmet på Grillen.
 
V 75 sänds ju inte lägre direkt, så Ahmet har investerat i en HDMI- kabel så att vi kunde se det direkt via ATG.
Kul samarbete. Ahmets bredband, min dator och Ahmets TV. Stig-Arne hjälpte till med lösningen förra helgen.
 
Vi tippade som vanligt ganska bra, men hästarna uppträdde inte som vi hade tänkt. (lite ironi där kanske...)
Bara 4 rätt. :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0