Golfbanejobb

Alf och jag åkte ut för att släpa ris. Egon och Inge var redan där för att fälla och transportera.
Anders H dök också upp med motorsågen.
 
Alf knallade iväg för att träffa arbetsledningen där surret från motorsågen hördes.
Jag drog ihop en liten hög där jag parkerat...
... alltså utanför restaurangen. Men efter en stund kände jag mig ensam och satsade på att göra en insats för att få material och redskap på plats för jobbet med webbkamera och antenner.
 
Hittade en stolptransportör på Grillen. Tack Roland.
Inge hjälpte mig lite senare att hämta stegen under sin kafferast.
 
Lätt att jobba med material och redskap på plats.
När jag packade ihop på grund av begynnande mörker surrade det fortfarande av motorsåg och traktorsläp på avstånd. Fortsättning följer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0