Bläddrar i Bloggarkivet...

Först några färska blder från balkong och webbkameror
 
Ett par decimeter snö uppe i skidanlägningarna, men mest slask i byn.
 
En tillbakablick från samma datum tidigare år...
Nigel funderar på sin putt på hål 11. (2:dra november 2011)
 
Uffe på hal is. Hål 16. (3:dje nov 2010)
 
Balkongbild från 3:dje nov 2009
 
Webbkamera på Idre Fjäll 2:dra nov 2008
 
Golfbanan 2:dra nov 2007.
 
Kul med bloggarkivet. Jag har väl kanske alla bilderna och många fler sparade på olika skivor, men inte lika strukturerat som hos bloggleverantören.
 
Att jag bloggat sedan 2007 vet jag, men att det finns så mycket i arkivet har jag svårt att föreställa mig..
Hopppas att leverantören lever vidare och sparar min dagbok i många år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0