Liten utflykt utan blåst

Besökte Idre Fjäll och senare golfbanan

Först några bilder från gårdagens besök...


Idre Fjäll igår, med vacker sol och kall vind...


Hål 10 på golfbanan igår...


... och Hål 10 idag - kan man ana en pytteliten skillnad?


Idre Fjäll idag


Glada turister i sexstolen utan obbig blåst.

På vägen ner tittade jag in på Himmelfjäll

Byggsats till ett nytt timmerhus har anlänt


Ska bli spännande att följa bygget så småningom


Slutligen en vacker bild från "Ljugarbänken" utanför Grillen.

Senare ikväll ska jag dit och titta på hästarna i V86. Jag har chanstippat för 48 kr och bjöd in Angela att dela på eventuell vinst helt utan kostnad. Kanske det är ett sätt att vinna? Att chansa och vara generös...

Skulle mitt tips ge en miljon och jag skulle tvingas dela med mig, så skulle jag vara mer tacksam för att få en halv miljon än att bekymra mig över att ge bort en halv miljon.
Lite annnorlunda skulle det kännas om jag bara vinner 50 kr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0