Tiden går...

... men återkommer ibland ganska påtagligt.

Hittade en bild på fyra generationer när min härliga mamma fyllde 90 år och första barnbarnsbarnet inte ännu fattade så mycket om vad det skulle kunna bli av allt det här...


Maud tog bilden (min syster alltså) eftersom vi firade i Örebro.

Nu är Linus 9 år och syster Alva börjar skolan till hösten. Minstingen Tuva fyllde 1 år på Norges nationaldag.
Lille Hugo som aldrig fick vara med finns i våra minnen. Mycket påtagligt för mig under och efter begravningsgudstjänsten för min mamma i Oxelösund.

Skriver det här i både sorg och glädje. Tårar av båda sorter...


Familjen besöker Hugos grav den dag han skulle ha fyllt 7 år.
D v s pappa Johan, storbror Linus, lillasyster Alva och minstasyster Tuva - och mamma Anna som höll i kameran. Lånade bilden från Annas blogg.

Och på midsommardagen gifter sig min son Per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0