OS på TV

OK med en skadad lilltå, men man kan ju undra vad den gör för nytta när den är frisk.
Just nu går jag obehindrat på båda fötterna, men min högra lilltå gillar inte några av mina skor.
 
Lite svullen kanske, men klagar bara när jag försöker klämma ner hela knippet i en sko.
PS Jo jag har fem tår på varje fot, men den viktigaste fick inte vara med i bild. DS
 
Men det behövs inga skor för att se OS på TV.
 
 
Kul kanotkval och en mängd andra spännande tävlingar. Spännande även utan svenska deltagare.
 
Norska handbollstjejerna!
Berättigad lycka efter en underbar vändning. Härligt. Kul att bo här uppe vid gränsen till de idrottstjejerna ;-)
 
Men hästdressyr är väl en konstig idrott.
Vackert är det, men visst luktar det lite skitförnämt om alla vackra ekipage.
Minns inte var jag hittade bilden, men såg bums att hästens högra bakben är lite efter..
Troligen ett misstag från hon i sadeln trots korrekt klädsel.
Varför har dom inte rävjakt  - eller älgjakt på programmet också...
 
Lerduvor skjuter dom hej vilt, men pappälgar på en bana har dom inte lyckats göra till idrott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0