Pernilla Wiberg Invitational idag

Jag var där för att ta lite bilder och kom lagom till första bollens fika efter nio spelade hål.


Närmare presentation behövs väl inte. Kanske det är svårt att känna igen Fredrik som hugger en rejäl bit av en macka för att orka hela vägen...

När dom slog ut på hål 10 så filmade jag både Fredrik och Pernilla som båda hade bra utslag med järnklubbor.
















När jag tittar på bilderna efteråt tycker jag mig se en viss attack på bollen utifrån och in, så anar jag att han medvetet slog en lätt fade eftersom hålet svänger höger långt där borta...

Därefter var det Pernillas tur från röd tee

Med tanke på hur hon siktar så kan jag ana att hon vill slå en draw in på fairway...
















Jomenvisst, det gick precis som det skulle...

Lite andra blandade bilder kommer imorgon...

Nu är det snart läggdags för en som ska spela Pernilla Wiberg Open imorgon fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0