Ny golfvagn idag...

... betydligt mer gedigen konstruktion än den tidigare som snabbt föll i bitar och ersattes med en ny som föll i bitar, och en tredje som hade skador redan vid leveransen... 

Men nu har den konstruktionen utgått ur sortimentet, så istället för reservdelar fick jag en ny och betydligt mer gedigen vagn!

Tack Fredrik och tack Golf Store!


Nästan färdig i kartongen. Bara att snäppa på hjulen och skruva dit framhjulet.

Det senare tog lite tid eftersom jag tänkte lite fel när jag monterade det, men när jag kom på hur det skulle sitta så tog det bara tre minuter.


Vagnen rullar lätt och har till och med justeringsskruvar för att ställa framhjulet helt rakt.

Ska bli kul att testa på banan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0