Annat än golf...

Biblioteksmässan i Göteborg har jag varit på en gång för många år sedan.
En häftig upplevelse. Min syster åker dit år efter år.

I år var min son Per där och deltog i några seminarier.


Han presenterades som författare och det är ju OK eftersom han skrivit en uppmärksammad bok.

Annars är han väl mest känd som frilansjournalisten som först blev fängslad och utvisad ur Egypten. Något år senare, när journalister inte skulle stoppas, så fick han inte heller komma tillbaka till Egypten där han tidigare bott i flera år...


Det var Per Björklund, Cecila Uddén och Bitte Hammargren som diskuterade vad som hänt och kan tänkas hända framöver. Moderator var Per Axelsson från Leopard förlag (jag glömde att Per deltagit i en annan bok förutom den han skrev själv)

Seminariet finns på SVT-Play för den som är intresserad. Länk här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0