Snart nya, riktiga bollar på rangen...

... från Taylormade...

Träffade Fredrik som var tillbaka efter en lyckad resa till Turkiet.
Fick en boll som jag fotograferade senare eftersom jag inte hade kameran med mig.


Diskreta rangebollar, men vi får väl hoppas att dom inte blir stulna eller använda på banan.

Om jag hade haft kameran med mig så hade jag tagit bilder på den nya bardisken i restaurangen. Christer var där och snickrade elegant. Arne var också där och kopplade rör.

Regn har vi fått och får mer av och gräset växer.

I morgon vid 11-tiden lär det bli sol mellan regnskurarna och då blir det nog lite svingträning med Alf - och kanske fler.

Jag besökte också Arne i ateljén, men utan kamera så kan jag inte berätta vad han håller på med nu. En tidigare målning hade i alla fall fått massor av lummigt grönt på sig...

Senare åt jag dagens oxbringa med pepparrotssås på grillen. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0