Kylig natt och mulen dag...

... och lite vind, och lte snöfall...

En tur till Classe i Fjätervålen där han kör sina populära miniskotrar efter att han slutat sin verksamhet på Idre Fjäll.

Nu när sportloven är över så kryllar det av föräldrar med barn som inte har nått skolåldern.

Full fart i skidskolan för de små trots snövädret och vinden. Men å andra sidan bhöver dom inte åka upp till den osynliga toppen för att ha kul och lära sig åka skidor.


Och vill dom åka snöskoter med mamma så erbjuder Classe stor lycka medan pappa som haltar med kryckor filmar...


Pappor kunde också ha kul med minste sonen.
Gustav - tror jag att den överlycklige lillguten hette.


De barn som var pyttemycket större fick köra själva i gula och lite mindre skotrar.

Alla hade kul. Till och med jag, trots att jag bara tittade på, och så småningom blev lite frusen i snöfallet och vinden.

Senare hälsade jag på i Arnes ateljé.

Målningen som skulle hänga till sig några dagar var tillbaka i ateljén och hade nu fått en ram och en del ändringar i övrigt. Säger inte vilka...


Härlig målning...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0